Post by beaunipegibi on Feb 19, 2022 16:31:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clone Armies: Battle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clone Armies: Battle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Clone Armies: Battle Game 2022 version ▞▞▞
Ik geniet echt van dit spel, en ik heb nog nooit zoiets gezien. Er zijn af en toe bugs, maar deze worden zeer snel opgelost door de ontwikkelaars.
Crab War: Idle Swarm Evolution Adventure eag
Clone Armies: Battle Game Akcja truj
Browse: Top Level > Video > Tweakers - Internet Archive
Dus recentelijk is er een bug dat wanneer je inlogt of sommige items claimt, het bevriest en me uitlogt, idk, repareer dit alsjeblieft
Clone Armies: Battle Game アクション vzhk
De game is leuk, de bazen zijn uitdagend, maar om eerlijk te zijn gebruikten ze uitdagende baasgevechten als onderdeel van de marketing
Ik heb een grote bug dit spel dat ik maak Ik ben Attcakeer maar 1 Clone online Gunner 150geld maar mijn geld 0 Ik kan niet kiezen dit is een bug😐
gg leuk maar het liftniveau is moei'lijk zit al 19 dageb er aan
Clone Armies is een 2D-actiespel dat in wezen een confrontatie laat zien tussen twee soldaten, die elk hun eigen unieke kloonmachine hebben.
Echt een leuk spel mocht wel wat meer levels zijb
Ik denk niet dat deze niveaus soms moeilijk zijn en we nauwelijks genoeg troepen krijgen om de meeste niveaus te voltooien, de spellen zijn anders perfect. En het is een beetje moeilijk om munten te krijgen.
Ik vind het spel leuk, maar ik hoorde voordat ik het speelde dat er een held was, het zag er cool uit. De enige reden waarom ik het een 2 geef in plaats van één is omdat ik het spel leuk vind. Waarom de held verwijderen? EDIT Ok wat is er mis met je, de nieuwe update is slecht, het is klote.
Het spel en het concept op zich is best verbazingwekkend, het enige probleem is dat het spel te lang en saai wordt om naar te kijken wanneer de klonen werken en je niets anders te doen hebt dan toekijken. Maak een vooruitknop om naar het deel te gaan waar de eerdere kloon stierf of nog beter maak een vooruitknop waarmee we kunnen overschakelen naar de tijdlijn van het tijdstip van overlijden van elke andere kloon
Clone Armies - Battle Game 9+. Build your Army and Defend it. Elecube. Designed for iPad. 4.1 • 42 Ratings.
het was geweldig, maar het is onmogelijk om de laatste baas te doden die ik 4 uur lang heb geprobeerd en ik kon het niet verslaan. Maak het gemakkelijker, maar behalve dat is het geweldig
Het was ok, maar het spel bedriegt me. Ik vecht online tegen zoveel mensen die hoger of op hetzelfde niveau zitten als ik en ik krijg alleen gewone capsules. Mijn jongere broer vecht gewoon tegen een man die ongeveer 30 level-punten lager is dan hij en krijgt een epische capsule... Dan vecht hij tegen een andere low-level man en krijgt een zeldzame! Verander dit alstublieft.
Erg leuk Ik raad het aan aan vrienden en het maakt het beter dat het helemaal geen advertenties heeft
Het idee is ongelooflijk en de uitvoering is ook geweldig. Het enige probleem dat ik heb is dat de pistoolknop te klein is.
Apkread biedt de beste nieuwste apps en games voor Android en IOS, krijg 100% mobiele apps en games ... Clone Armies APK ... Battle lands Royale Apk.
Ik vind dit spel leuk en het voelt leuk om met een goed concept te spelen en een paar leuke momenten met de klonen te hebben gehad.
Best leuk
Leuk spel
In het begin is het goed, maar na voltooiing van de campagne is multiplayer nu de enige optie waarop het altijd "Kon geen verbinding met server" laat zien. Dus ik heb geen optie om te spelen en er is de glitch waarbij multiplayer gewoon wordt gesloten en je multiplayer-punt automatisch valt. Dus als ik een game moet spelen: wacht eerst ongeveer 10 minuten om bij de server te komen. Wacht vervolgens nog 10 minuten in de wachtrij. Na deze wachttijd is je multiplayer-game net gecrasht en wordt je punt automatisch afgetrokken.
Ok.. Het is een leuk spel maar!!! Ik heb geen kloon-epos vanwege de uitrusting en ik SPEEL ALLEEN VERHAALMODUS EN HET IS ZO MOEILIJK OM TE WINNEN ALS IK GEEN GOEDE KAARTEN HEB!!! Dus ja, het is een geluksspel, behalve wanneer je vecht... Wil alleen een capsule ALLEEN voor KLONEN!! /scheid de apparatuur en klonen in DEZELFDE CAPSULE!!!
Leuk spel.
Star Wars: Legion – Clone Captain Rex Commander Expansion
beste spel ooit gemaakt. klonen doen precies wat je eerder hebt geprobeerd. je kunt zoveel klonen ontgrendelen om mee te spelen
game crasht constant deïnstalleren en opnieuw installeren (mijn voortgang kwijt) en nog steeds hetzelfde probleem bij het verwijderen van de game
De kogels in dit spel zijn slecht en de manier waarop de andere klonenbeweging slechts de kopie van de laatste is, is erg in de war, waardoor het lege ruimte schiet wanneer dit in een gevecht het meest nodig is. het spel is brocken en moet worden herwerkt vanaf Kras
Soldaten zullen niet schieten en multiplayer zal niet werken.
het spel is goed en zo, maar ik ben al mijn spullen kwijt en ik kan ze niet terugkrijgen. Ik heb mijn Google-account gebruikt, maar het is nog steeds niet gelukt. help me alsjeblieft en ik geef de andere 3 sterren, maar goed spel
de game is geweldig, maar een bug die ik tegenkwam was bij het gebruik van de bazooka toen een kloon sprong terwijl ik hem raakte met de raket, hij liep geen schade op, repareer dit alstublieft
En innovatief
Het leukste spel ooit!!!!
Het is een goede game, maar mensen op internet spammen alleen technici en andere personages en maken de game minder leuk
Geweldig spel. Er zijn een aantal goede levels en de multiplayer is echt gaaf. Ik heb nog geen advertenties gezien, dus dat is fijn! Het is niet betalend om een spel te winnen, je kunt alles krijgen voor spelmunten.
Dit is mijn kinderspel toen ik dit voor het eerst speelde, dit is zo gemakkelijk te verslaan, maar nu er multiplayer is, werd ik helemaal opgewonden, maar het is te laggy, zelfs als ik de speler raak, krijgt de speler geen schade, zelfs als ik een goede wifi-verbinding heb, maar de andere speler krijgt geen schade als ik de speler neerschoot en als het mijn eerste kloon in multiplayer is, blijft hij achter. Ik kan mijn kloon niet besturen. Kun je dit oplossen?
Clone Armies: Battle Game कार्रवाई bqs
Het is leuk die mensen aanbieden ze spel mie leuk zijn dom
Duimpie
Ultemit
Echt geweldig spel. Ik herinner me dat ik dit speelde toen ik 6 of 8 was. Ik hou van de gemakkelijke bewegingen en de verhaalmodus. Ik hoop dat ze een tweede spel maken.
Het is een heel goed spel, maar als je kunt en als je wilt, kun je het halen als je eenheden die tijd niet sterven, kun je het halen, ze sterven niet zonder reden
Clone Armies: Battle Game Hành động jdu
Ik geef deze game een ster vanwege incubator en thoma hawk en ik wil echt deze update of anders zal ik je game verwijderen
Het probleem is dat zelfs als je de man doodt die jou heeft vermoord voordat hij nog steeds sterft, zelfs als er niemand is om hem te doden. Zou vijf zijn, maar verander alstublieft. Ik hou van het concept en de kaart. Ik denk dat de maker prachtige dingen zou kunnen doen met dit soort dingen. Maar dit ene ding moet worden veranderd.
Xd